Tidig morgon

Sov över hos kompisen Lisa inatt och eftersom hon fortfarande går i skolan så blev det en tidig morgon för mig. Fick gå upp klockan 6 istället för 9 som jag brukar;) Är rätt trött nu men ska försöka härda ut, kanske lägger jag mig lite senare och tar en powernap.

Imorgon ska jag på anställningsintervju på Myone i Borås:) Det är visserligen bara ett extrajobb där de kan kalla in mig vid behov men i någon ände ska man ju börja. Jag är lite nervös för de har ju en hästavdelning på Myone istället för smådjur och akvarier som jag är mera van vid. Vi har haft egna hästar hemma i några år så jag har erfarenhet av hästar men det är ju inte hanteringen jag ska klara denna gången utan jag ska klara av att sälja hästprylar. Och det kan vara värre det.. Vi får hoppas på det bästa!:)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: