Gårdagen

Var ju i Borås igår och gick runt i Knalleland med Lisa en stund innan även Johanna gjorde oss sällskap. Lisa ville kika på skor men hon hittade inga. Kollade lite i andra affärer också men handlade inget. Vi var inte där så länge utan åkte hem ganska fort. Lisa är ingen stadsmäniska och jag hade inga pengar att direkt handla för. Huvudsaken var ju att vi fick med oss Johanna hem:)

Tillbringade dagen och natten hos Lisa och Johanna var ju med också:) Vi dansade dansmatta och spelade plump. Jag tror inte att jag har spelat det kortspelet förr och det tog sin lilla tid. Men kul var det! Slutresultaten blev Lisa på 3:e plats med 140p, jag på 2:a plats med 240 p och Johanna vann med 270p. Hann även kolla lite på Big Brother och Jersey Shore. Första gången som jag ser ett helt BB- avsnitt och det var väl ingen höjdare direkt.. Inte så att jag tänker fortsätta följa det.

Inne på Chilli i Borås:)

Blanda kort tyckte Amy var iintressant;)

Johanna gillar att bjuda på sig själv;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: