Hej alla glada

Nu var det väldigt längesen som jag uppdaterade här. Men jag har haft fullt upp med annat så jag har inte riktigt hunnit..

Jag jobbar för fullt, de 2 senaste veckorna har bara bestått av jobb. Har knappt orkat med annat:( Lite lätt sjuk har jag också blivit. Ont i halsen:( Men under min frånvaro här så har jag smidit massa planer. Bland annat har jag planerat inför årets Pomspecial den 17 maj i Västerås:) Jag och Viktoria åker dit ihop med våra hundar. Kommer nog att ställa Amy tror jag. Magnum kommer att få stå lite vid sidan om det här året tror jag vad gäller utställning. Så satsar jag på Amy istället. Blir kanske inte så många utställningar trots allt pga att det kostar en del.. Den som lever får se;)

Syrran har kommit på den briljanta idén om att göra en weekendresa i sommar med mamma och mig. I Lördags var vi hos mamma och kollade på resor och räknade ut kostnader. Igår ringde mamma och berättade att de bokat flyg och hotell. Den 9-13 juni åker vi till Barcelona!:) Det ska bli rikitgt underbart och kul! Känns som att det var länge sen jag var utomlands.

Under veckan som gått har jag hunnit med att prata med Andréa i telefon i ca 2 1/2 timme totalt. Hon sa att hon och Nilo saknar oss och vi saknar definitivt dom också. Får se om de kanske kommer hit i helgen. Jag har varit inne på hennes blogg och kikat och jösses vad Nilo har växt! Han har blivit en stor herre nu:) Riktigt fin är han också:) Vill ni in och kika så hittar ni deras blogg här:
http://www.niloo.devote.se/. Ska se till att länka dit också.

                            Bildbomb











Kommentarer
Postat av: Angelica + pommarna

Hehe sötnosarna! =)

Ska du på någon pomträff i sommar?

Enligt Rose-Marie kanske dom skulle hålla en pomträff hos henne (Hedesunda i Gävlebords län). Men det blir väl en lång resa för dig!?

Postat av: Andréa

yaay, finally börjar du uppdatera! ;D Både jag och Nilo sitter här och tjuter av lycka ;P

Kommer hålla tummarna för er på Pomspecialen! Nilo och jag är superdeppade pga att vi inte kan hänga med, men det får helt enkelt bli en annan gång, och då blire ju även Nilos första tävling, utställning! ;D



Och åhgud vad kul idé att ni ska åka utomlands, till Barcelona! då får du ta massvis med bilder hörru, så att jag kan sitta här sedan och bli riktigt avis ;) :P Längtar så sjukt mycket till värmen, men speciellt att åka utomlands, till något annat land bara, komma iväg för ett tag liksom. :)

I Barcelona finns ju ett Picasso museum, och en hel näve med urtjusigt vacker arkitektur, massor av coola, udda byggnader. :) Så ni har en hel del att kolla in alltså :D

Kram! ♥

2012-05-02 @ 17:44:33
URL: http://www.niloo.devote.se
Postat av: Andréa

Och tack för de fina orden, ;) Nilo tackar och bockar, samt slickar lite. ;P

Ska länka till din blogg också!

Känner att jag bombarderar dig med kommentarer nu alltså, haha

2012-05-02 @ 17:46:59
URL: http://www.niloo.devote.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: