Jobb och otur

Jobbat idag mellan 7:30-15:00. Fick jäkligt brått på morgonen eftersom jag blandat ihop tiderna idag och imorn. Typiskt mig:( Efter jobbet så åkte jag och köpte skor som jag kan jobba i. Därefter blev det Kinna en runda för att uträtta lite ärenden, lämnade bilen och strosade i affärer. När jag sedan kommer tillbaka till bilen så är den död. Går inte att starta..Skit! Min bil är ju så himla bra (ironi) så att när jag lämnar den så måste jag stänga av lyset. Annars står den och lyser och äter batteri och det var just detta som hade hänt... Ringde Markus, han jobbade över och kunde inte hjälpa mig på en stund. Ringde Lisa som jag sett i Skene men då var hon i Axelfors.. Ringde pappa för jag visste att han skulle in till Kinna. Nehe han skulle inte åka in förrän efter ett par timmar..

I slutändan fick jag sitta och vänta på att Markus skulle ringa och det gjorde han efter en 40min. Äntligen!

Nu ska jag ut med hundarna på en härlig lugn promenad:)


Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

usch stackare :( Hoppas du kan skaffa en bättre bil snart :)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: