Märkligt

Var inne på min internetbank nyss för att kolla saldot. Där stod det att jag handlat på min lokala mataffär på min födelsedag den 7/4 vilket inte stämmer.. Vet att jag inte har handlat något där då:S Beloppet var inte så stort, 40 kr och 40 öre. Men jag förstår inte hur de kunnat dra för något jag inte handlat?? Och jag minns inte när jag handlade där senast.. Det var nog minst 2 veckor sen. Mycket märkligt!

Ska nog se till att bada hundarna idag. Var ett himla tag sen som jag badade Magnum så åtminstone han behöver det.

Borstade igenom honom för någon dag sen och halva han försvann. Nu är han ju riktigt tunnhårig om man jämför med hur han var innan. Titta nedan så förstår ni;)

Min hand med tussen

Magnum ser nöjd ut över att ha blivit av med all extra päls:P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: