Nu har det hänt igen

Efter jobbet märkte jag återigen hur bilen inte ville starta. Denna gången var den helt stendöd. Absolut ingenting hände när jag vred om nycklen:( Som tur var fanns det en snäll mamma i närheten som hjälpte mig utan att tveka:) Tummen upp för henne!

Tiderna på jobbet var idag 08:30-13:30. Hittils så har jag inte jobbat fulltid någon dag men blir det ett par timmar bara så är jag nöjd. Nytt ställe var det idag också och sammanlagt hat jag nu jobbat på 4 olika skolor. All personal som jag mött och jobbat med har varit väldigt trevliga och hjälpsamma:)

Testade en ny grej med hundarna när jag kom hem. Brukar köpa såna där tuggskor till dom och nu kletade jag i lite räkost längst in. Så nu har de lite att göra en stund;) Ett tips är därför att köpa valfri mjukost (tub blir nog lättast) och kleta in det på lite kluriga ställen.. Tex inuti en toarulle eller någon liten burk/ask som de får försöka öppna. Går också att köpa någon sån där aktiveringsleksak och klabba in det i;) Jag har testat räk och baconost och det har varit väldigt poppis hos mina hundar.



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: