Påskfiranden

Lisa har ju fyllt år förra helgen och ikväll ska det firas:) Åker lite tidigare till henne än tiden för kalaset men det är för att jag är uttråkad och för att hundarna älskar att vara hos henne;) Imorn blir det påskmiddag hos självaste svägerskan och fler från den familjen:) Syrran fyller också år:) På Lördag fyller jag år och då ska jag till Svenljunga och fira min och Fias födelsedagar med middag och familjeträff:)

Får väl se om jag lyckas uppdatera något emellanåt och ska försöka ta lite härliga kort. Bilderna nedan är tagna för ett par dar sen när killen ville ta en närmare titt på vindkraftverken som byggts här i närheten.



Kommentarer
Postat av: Angelica + pommarna

Hehe annars får du lägga upp bilderna när du kommer hem. =) Älskar att se Pommar ute i naturen. Pälsen gör dom som vild på något vis.



Tack så mycket. =) Det känns jättespännande med en till familjemedlem.

Postat av: ViktoriaCaroline♡

du kan ju komma vid 17.30 ungefär då kommer de andra :) vill du komma tidigare får du det också :)

2012-04-05 @ 22:19:21
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: