Bus

Amys löp verkar vara över för denna gången. Redan igår märkte jag på Magnum att han inte visade alls samma intresse och det gick bra att dela dem utan en massa gnäll;) Han kunde springa runt själv i trädgården och kissa i lugn och ro utan att jäkta in igen. Och jag har haft dem lite ihop under uppsikt och det går bra. Magnum kan göra något halvhjärtat försök på sidan och man märker att han fortfarande fjäskar för henne genom att slicka öronen och bita lite i pälsen;) Men jag kommer fortfarande att ha dem åtskillda ett tag till när jag inte ser dem.

Vi var ute nyss i alla fall. Underbart väder! Vovvarna fick sträcka ordentligt på benen och de verkade uppskatta det:) Amy var superglad och man märker ju även på henne att löpet är över. Innan skulle hon småpinka hela tiden och märka revir. Hon ville helst inte vara ute längre stunder utan ville in och få lugn och ro. Hon har också varit ganska irriterad på Magum men hon har varit värre knähund än vanligt;) Så mot mig har hon definitivt varit gosigare:)


Magnum bjuder in till lek.. Amy nappar och förvandlas till ett monster;)


Full fräs


Står fint:) Synd att jag inte lyckas trimma till honom ordentligt.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: