Hemmagjorda hinder

Var ute lite med bara Magnum innan hemma på gården. Har tänkt länge på att försöka köra lite agility med honom men det har inte blivit av. Dels så är han lite osäker på höjder och sedan så är det så fruktansvärt dyrt att köpa riktiga agilityhinder. Brukar ju kunna gå att åka till en hundklubb och låna deras hinder men jag har en bit till närmsta klubb:( Därför blev det lite hemmafixade hinder som jag väldigt simpelt satte ihop.

Förutom hindren så blev det en del rejs och snabba kommandon. Min lilla kille är så duktig så han fick en massa godis som belöning:) Han verkar tycka om snabba uppgifter så kanske skulle jag prova på Rallylydnad med honom? Efter ett tag verkade han tröttna helt och ville istället in till sin tjej.. Inte alltid lätt att hålla uppe hans sug när Amys löp sätter griller i hans huvud.


                         Sötis


                      Väldigt glad vovve


                   Med "hindren" i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: