Kinna

Jag var med kompisen Lisa igår till Kinna när hon skulle besiktiga bilen. Hundarna var såklart med och besiktningsgubben tyckte att dom var jättesöta:) Klappade dom några gånger och skojade med dom andra gubbarna om att akta fingrarna haha;) Vovvarna var med inne i verkstaden där det lät en del del och de bara satt på armen och sa ingenting. Jag blev riktigt förvånad att inte Amy skällde på alla. Bra miljöträning!

Efteråt var det tänkt att vi skulle gå en promenad på "stan" men vi gick lite i affärer istället och hann inte med någon promenad. Sirpa skulle åka med oss hem också så att vi gick promenad när vi kom hem istället. Det gick bra det också och vi pratade om hunduppfostran. Vi tycker lite olika om det men det är alltid kul att diskutera;) Vi hart ju känt varandra sen vi var små så med henne kan jag prata med om allt och vi respekterar varandras åsikter. Lisa tycker att jag mesar lite med mina hundar.. Eller med Amy i alla fall, och jag kan hålla med henne till viss del. I mitt huvud så är ju Amy så liten så att tyvärr så kommer hon nog undan med det mesta medan jag kan säga till Magnum om han gör samma sak.. Det är något som jag måste bli bättre på;)

Jag minns en gång när jag var ute med hundarna någonstans centralt och då var det någon som frågade om jag kunde bli arg på hundarna i och med att de är så söta.. Humm tänkte jag. Klart att man måste kunna bli arg på hunden även om den är liten och gullig. Annars skulle den ju bli värsta monstret. Men så svarade jag väl inte riktigt;)


Kommentarer
Postat av: mikaela

du har verkligen två jättefina hundar :) det är synd att de inte är allergivänliga hundar :(

Postat av: mamma

Tre fina pälsdjur....

2012-02-28 @ 08:27:21
Postat av: Linnéa

Mamma: haha jättekul! Men bara två är riktiga;)

2012-02-29 @ 23:41:42

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: