Kul samtal

Ringde till Svenska mässan för en stund sedan för att höra om man fick ta med en liten hund in. Men hon som svarade visste inte riktigt men sa att hon inte trodde det. Hon frågade om jag inte kunde lämna hunden hos en hundvakt och jag minns inte vad jag svarade på det..  Hon sa att hunden kunde vara hos henne, haha:) Jag tackade för samtalet och la på. Väldigt trevlig tjej var det i alla fall och kanske skulle jag lämnat hunden hos henne? Nä det är nog inte så smart att lämna hos någon man inte känner;) Hundarna får nog bli hemma idag så att jag kan fokusera på att söka jobb. Kan ju alltid åka in en annan gång med hundarna och bara köra miljöträning:) Kanske finns det någon med Pom som skulle vilja träffas i Götet? :P

Har sett att det finns en del som har Pomeranian i Göteborg så kanske skulle vi sätta ihop en grupp och träffas då och då?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: