Skottdagen

Var tvungen att åka ner till Överlida en stund idag och träffa en surkärring...:( Hade ett ärende hos henne och förhoppningsvis slipper jag träffa henne mer:) Passade på att gå en runda i den fina naturen tillsammans med hundarna. Magnum gick i sin egen värld när han var lös så i slutet fick han gå kopplad för att inte komma bort... Han har börjat bli dålig på att lyssna det senaste:( Kanske är det för att jag är för tråkig på promenaderna? Får försöka förbättra mig och belöna mer när han lyssnar:)

När jag tittar på alla bilder jag tar på hundarna så slår det mig hur fina dom är. När jag ser dem varje dag så blir det så att jag "glömmer" av hur söta de faktiskt är. Amy är visserligen alltid söt, men Magnum tycker jag ser rätt alldaglig ut.. Tills jag ser honom på bild och inser hur vacker han faktiskt är!











Kommentarer
Postat av: Andréa

Dom är så vackra båda två :D Älskar Amy's vita päls där fram vid under hakan /på bröstet, och Mange's fluffiga nallebjörns liknande päls, ;P och hans bruna ögon, och Amy's fluffiga lilla svans, tja.. här kan jag fortsätta i evigheter. :P Otroligt vackra hundar helt enkelt! ;)



Och jag känner igen mig i det där med bilderna, alltså att man kanske inte tänker på det lika , lika mycket när man ser de varje dag, och sedan när man ser en bild.. så inser man verkligen många fina saker. ;)

2012-03-01 @ 16:08:57

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: