Tandläkaren för Amy

Nu var det en vecka sen visserligen. Men Amy var hos Veterinären i måndags förra veckan och drog ut mjölktänder. Små hundar brukar ju ha det problemet att de inte tappar sina mjölktänder. Visst har man lite is i magen så kan nog de flesta tänder lossna. Fast det har inte jag riktigt. Jag vill ju hålla på med utställning och då finns risken om man väntar för länge att bettet inte blir korrekt. Och det vill jag inte ska hända. Därför blev hon av med hela 11 tänder hos vetten!!! Knappt jag trode mina öron när jag hämtade henne. Hade ingen aning om att det fanns plats för så många extratänder i hennes lilla mun..

Nu har hon fina tänder igen min lilla snutt:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

bland alla bilder i mitt collage finns en liten bild på Wilma och Cosmo, det finns också en bild på Cosmo när han var liten. Jag ska informera mer om det när tiden är inne så att säga, när jag kan säga att jag parat henne och hon är dräktig.

Postat av: Sandra

Han har gått igenom sin andra könsmognad nu och så har de ju fått "träna" en gång nu så vi hoppas på att det ska lyckas denna gång! :)

2012-01-17 @ 22:29:49
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: