Nytt smultronställe

Packade in hundarna i bilen för ett par dagar sen och hoppades hitta en ny fin promenadväg. Var så trött på att gå samma ställe hela tiden och hundarna kan nog hålla med till viss del. Jag körde runt en del och letade och till sist såg jag en rejäl skogsväg som jag stannade till vid och släppte hundarna. Jag hoppades att jag skulle slippa träffa folk och gå förbi några hus och jag hade tur:) Vovvarna var kanonglada och vädret var helt fanatstiskt fint. Det blev en rejäl runda och vi var ute i 1.5-2 timmar och bara njöt:) Skogsvägen uppskattar jag var ca 6-7km fram och tillbaka.

Magnum fick badat litegrann också men av misstag. Innan vi vände om för att gå hemåt kom vi till en sjö och där trillade han i och doppade benen. Jag höll mig lugn och tog upp honom och kramade ur hans tassar och ben. Egentligen tror jag inte att det är någon fara eftersom han har väldigt tjock underull och hans päls brukar stöta bort vattet ganska bra. Han frös inte något när jag tog upp honom heller.

Amy hittade ett par intressanta och läskiga saker samtidigt som hon också hörde nya ljud. Vilket bara är nyttigt för henne:) Magnum och Amy fick sina vanliga ryck och lekte för fulla muggar på ett ställe;) Så härligt att se!






                      Amy hittade något läskigt.



Kommentarer
Postat av: Angelica + pommarna

Vad härligt att vara ute i skogen. =D



Kram.


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: