Första dagen

På jobbet idag:) Har gått helt suveränt och fått egen personlig lärare som gått jämte mig hela dagen:) Vilken lyx! Det enda jag har att klaga på är att jag var uppe alldeles för länge igår och fick för lite sömn.. Och att jag inte tog med mig mer lunch och mellanmål till jobbet. Men imorn står det Findus färdiga norska fisksoppa på lunchmenyn och till mellanmål blir det honungsmelon:) Så det blir nog bättre då.

Har haft lite ont i fötterna idag också.. Inte skönt att gå mycket på hårda betonggolv och med hårda lånade stålhätteskor:( Men det blir nog bra sen när jag fått jobba mer och fötterna fått vänja sig. Idag fick jag även hämta ut ett par alldeles egna arbetsskor med stålhätta som känns lite bättre än de jag fick låna tillfälligt. Tänk att även om jag bara ska vara där i 5 veckor i sommar så har de redan betalt ett par rejäla arbetsskor till mig som jag dessutom får behålla efter att jag slutat!:) Jag kan tänka mig att skorna kostade minst 800 och de fick jag gratis:)

Hundarna har fått vara hos Emelie idag och hela kvällen har det varit pissväder så vi har inte varit ute något vidare.. Antar att hon ändå pysslat mycket med dem idag eftersom de verkar vara väldigt trötta.

Har även kollat runt lite efter en ny Puppiasele. En liten rosa till Amy:) Magnum passar ju så bra i sin och jag vill gärna att hon också ska få en. Tänkte beställt ifrån Pupstore men så gick jag in på en annan sida som jag har spanat in många gånger innan, Poshpooches.se. De har väldigt mycket fint där och bra utbud. Dessutom så har de låga priser om man jämför från andra hundbutiker på nätet. Till exempel såg jag att Puppiaselen jag vill köpa endast kostar 249:- där medan den kostar minst 289:- på andra ställen. En nackdel var dock att jag fick syn på en annan Puppiasele som jag inte sett innan men som jag blev sugen på.. Tänkte höra lite med er om vilken ni tycker att jag ska välja:)

Denna har jag till Magnum fast i Camoflagemönster. Jag är hur nöjd som hels!t Den sitter bra och är lätt att sätta på och ta av:) Modellen heter Soft Vest Harness B
Soft Vest Harness Pink

Men så såg jag denna och tyckte att den var väldigt söt. Den ser ut mer som en tröja med luva. Modellen heter Elite Harness.



Vad säger ni? Vilken ska jag ta? Bilderna är tagna från PoshPooches hemsida och skickade till mig.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: