Lång frånvaro, massa har hänt!

Ojojoj, nu var det länge sen sist.. Och mycket har hänt vill jag lova:)

1: Varit på Pomspecialen i Västerås och ställt ut Amy officielt första gången:) Skriver mer om det sen.
2: Fått ett "riktigt" sommarjobb som innebär att jag jobbar 7-16:20 varje dag i 5 veckor framåt och med en fet lön:)
3: Hunnit besöka Barcelona i 5 dagar:) Berättar mer om det sen med..
4: Varit och tittat och firat mina 2 underbara vänner på deras student:)
5: Min kamera har slutat fungera för tillfället så det kommer att bli dåligt med bilder på bloggen.. Möjligtvis blir det lite halvkassa foton tagna med mobilkamera.

Sen har det väl hänt mycket annat också men det hinner/orkar jag inte skriva nu. Börjar jobbet imorn och det innebär att jag kommer att få gå upp vid 4:30 tror jag!? Mycket tid på vägarna kommer jag att få lägga och mindre tid på hundarna. Som tur är har jag världens snällaste och gulligaste dagmatte som passar dem:) Hon är verkligen min klippa och jag tvivlar inte ett dugg på att hon tar väl hand om dem:)

Utställningsmässigt så kommer jag ligga väldigt lågt i sommar och inte ställa ut hundarna så mycket. Kanske blir det någon enstaka men för tillfället känner jag att jag inte har ekonomi riktigt för såna nöjen. Istället vill jag spara ihop en buffert så jag kan leva lite också;)

Magnum har varit hos veterinären och gjort PL-koll (Patella Luxuation) och fick klart godkänt med nollor på sina knän!:) PL är annars väldigt vanligt på små hundar och därför känns det glädjande att han är fri.

Till sist vill jag säga att jag tycker att det är ruskigt kul att en del av er läsare har fortsatt läsa min blogg under tiden jag har varit borta:) Har även sett lite nya kommentarer från nytt folk vilket gläjder mig:)