Tuffa tider

Har jobbat som bara den denna veckan. Varit tvungen att gå upp ca 5 för att sen inte komma hem förrän vid 6-7 på kvällen. Tungt jobb i kombination med mycket bilkörning, det är slitsamt kan jag upplysa er om. Min dagmatte har meddelat att hon inte kommer kunna ha hundarna mer:( Väldigt tråkigt för både jag och hundarna trivdes väldigt bra med henne. Men det är som det är och vi kommer att sakna henne otroligt mycket! 
 
Att inte veta hur jag skulle lösa det med hundrna har varit enormt stressande men fick snabbt en dagmatte igen tack vare kontakter:) Hundarna kommer att få det perfekt hos henne också:) 
 
I helgen blir det utställning i Borås. Ska inte ställa men det ska bli kul att komma dit och se pommarna som ställs:) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linnéa! Nej jag har inte kvar vagnen, den är såld :)

Postat av: Michelle W - yolo

Kika in på min blogg

2012-10-01 @ 21:23:17
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: