Liten pomträff

Idag träffade jag Viktoria och Ludde. Vi hade stämt träff på Marks bk för att träna inkallning med hundarna. Hon har aldrig riktigt haft Ludde lös och hon vill kunna ha honom lös och att han kommer när hon ropar. Jag tyckte att han var riktigt duktig! Alla hundar fick vara lösa och det blev väldigt mycket spring och bus för deras del:)

Efter det så skulle Ludde in och ta 1:årssprutan inne på Blå Stjärnan i Borås så jag hängde med dit också. Under tiden som Viktoria var inne med Ludde så satt jag och Magnum i väntrummet. Jag ville miljöträna honom lite för tidigare när vi har varit hos veterinären så har han varit helt stel och det har märkts tydligt att han inte gillar det stället;) Idag märktes hans oro inte av alls utan han var lugn och fin.


Gruppbild

Vi provade på lite agility också. Viktoria och Ludde på bild:)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: