Lugn dag

Är kvar i Öxabäck. Jag och Markus bestämde hos för att skjuta på utflykten till imorn för att det antagligen skulle bli bättre väder då. Därför bestämde sig Markus för att åka till garaget idag. Jag och Viktoria har varit ute med pommarna och släppt dem lösa nedanför på åkern. Vi satt och pratade, njöt av vädret och tränade inkallning med hundarna. Lite bus blev det också:) Tog lite bilder också men har inte med någon sladd att föra över bilderna från kameran med.. Så bilderna kommer en annan dag.

Igår spenderades dagen i Borås tillsammans med Markus och hundarna. Vi gick i stadsparken och i stan. Gick in på Ica City och köpte sallad i lösvikt som vi tog med till stadsparken där vi käkade intill Viskan. Mysigt att äta där istället för att trängas på någon uteservering:) Vi såg en man som var ute och rastade sin iller i sele;) Tänk att ha en sån;) Sedan mitt under lunchen fick vi se dykare som stack upp huvudet ur Viskan. Riktig underhållning hade vi:)

Bilder kommer senare;)


Kommentarer
Postat av: nayomi

åååh det är min favorithund!! ska övertala min kille att vi ska skaffa en ;D o vad kul att du är med!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: