On the bike

Har länge velat cykla med vovvarna i korgen. Har försökt tidigare med en hund i korgen åt gången men både Magnum och Amy har lyckats hoppa ur. Och då blir jag ju livrädd.. Idag band jag fast dom i styret så att de inte kunde hoppa ur. De verkade inse att det inte var någon idé utan de satt och tittade ut så fint på allt vi for förbi. Vi mötte någon bil, cyklade förbi en traktor som var igång och de fick höra/se en motorsåg på nära håll. Det gick skitbra! Men så fjäskade jag för dem och matade dem med massa godis;)


Har funderat på att köpa någon typ av galler som man kan sätta över korgen men det finns inte. Då får jag köpa en helt ny korg där galler ingår. Det känns ju tråkigt med tanke på att jag inte behöver någon ny korg. Har fjäskat för Markus och bett honom göra någon typ av galler till mig i födelsedagspresent:) Får väl se om han lyckas lösa det...

Annars är det en sådan här korg jag kikat på:
http://seahundochkatt.se/index.php?main_page=volymf_product_info&cPath=442_1356&products_id=10520

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: