Playtime

Magnum som oftast inte är så intresserad av leksaker började leka själv med sin goselemur. Det är en leksak som jag köpte till honom från Tropikhuset i Helsingborg. Jag och Markus firade 2 år då och var nere där över helgen. Stackars Magnum fick inte åka med.. Utan fick spendera helgen hos mamma där han blev väl omhändertagen. Men helst hade han nog följt med;)

Denna lemuren har legat undanstoppad eftersom pappas hund bet sönder nosen på den så att stoppningen kom ut:( Men igår så råkade den komma fram igen och nu var den uppskattad!




Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Hej, och tack för din gulliga kommentar :-)

Vem kan motstå en liten "goselemur".

Så söta, både Magnum och lemuren ;-)

Postat av: Sofia

Hej! Vad kul att du skrev, jag ska nämligen sälja min vagn som jag bara har använt ett fåtal gånger. Skulle du vara intresserad av att köpa den? :)



Den är i mycket bra skick och ser ut som ny. Vagnen är inte tung, den är lätt att fälla ihop och smidig och enkel att köra.



Jag köpte den för 1900 kr och självklart får du den billigare om du skulle vilja köpa den. En hundvagn i Sverige idag i den klass jag har hittar du inte för under 1500 kr. Jag letade som en tok efter min, men nu åker jag inte på så mycket utställningar med mina två små längre så jag använder den alltså inte nu mer. Är du intresserad så kan vi diskutera ett pris :)



Mvh Sofia

2012-03-07 @ 17:45:25
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag glömde svara på en av dina frågor. Jag vet ingen svensk sida där man kan beställa vagnar ifrån. Det finns inte så många här i Sverige. Då får man nästan beställa hem en från USA, men då kostar ju frakten en hel del.



Jag köpte min vagn på en sida som nu har stängt ner, och det var den enda svenska sidan jag fick tag på som sålde hundvagnar.



:)

2012-03-07 @ 17:49:54
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: