Ska jag skratta eller gråta åt det här?

Ringde Markus innan för att tjöta lite. Han skulle vara ledig på Fredag och jag har gått och planerat hela dagen  vad vi ska hitta på då. Hade värsta mysiga planerna men när jag nämde att jag hade funderat ut vad vi skulle göra så sa han att han ville göra något vettigt när han ändå var ledig. Alltså hänga i garaget och göra något "jätteviktigt". Han hade alltså inte alls tänkt att vi skulle umgås:( Det känns som att vi sällan gör det längre.. På vardagarna orkar han oftast inte, blir längre för honom att åka från mig + att han oftast får köpa lunch. På helgerna ska han vara i garaget.. Har jag tur så kan han sova över några nätter i veckan men han hinner aldrig umgås dagtid.. Då ska han ju jobba och sedan vara i garaget:( Vad är det för fel på pajken? Att sova över tycker inte jag räknas som att umgås för när han väl kommer hit och ska sova över så är han oftast här vid åttatiden. Då blir det lite prat och sedan ska han sova vid typ halv tio.

Han frågade hela tiden vad jag hade för planer men jag sa att han fick fundera på om han ville träffa mig eller vara i garaget. Jag sa alltså inte vad jag tänkt att vi skulle hitta på. Tycker inte att jag ska behöva locka med aktiviteter för att han ska vilja umgås.



Såhär ligger vi på kvällen innan vovvarna somnat, och på morgonen är det likadant:)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: