Imorgon kommer Andréa

Det ska bli så kul! Först ska jag hinna med att jobba lite men 15:20 ska jag hämta henne i Kinna:) Då ska hon sova över tills söndag. Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt än men det kommer bli mycket prat känner jag på mig;) Har lite funderingar på saker vi kan göra, kanske ta en cykeltur och grilla korv vid en mysig liten sjö? Vi får se vad hon känner för också.

Idag har jag jobbat mellan 7-14:45. Har bland annat fått hjälpa till att baka x antal frallor till soppan som serveras på fredagar. Det var lite stressigt men gott att smaska på sen till frukostrasten.

Har hunnit boka stuga också nu till Västerås. Eller trodde det ett tag tills jag precis betalt bokningen och såg att det stod Råå Vallar Nordic Camping (samma bolag äger flera olika campingar)??!! Vad i helsike tänkte jag?? Jag var tvärsäker på att jag bokat just i Västerås?? Kollar om de har någon reception öppen som jag kan ringa till, vilket självklart är stängt. Dubbelkollar, ringer Viktoria och skrattar lite i luren samtidigt som jag förklarar misstaget.. Kollar en 3:e gång på bokningen och ser att längre ner står det ju faktiskt Logi: Västerås Mälarcampingen. Puh! Då blev det ju rätt ändå:) Det hade inte varit allt för typiskt mig om jag bokat fel.. Brukar ju råka ut för den typ av incidenter;)


Titta vad fint hon kan stå min lilla stjärna:)

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

kunde inte låta bli att skratta, lite kul var det ^^hoppas att du och Andréa får en trevlig helg tillsammans :)

Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på mig i en tävling, jag tävlar om att bla. få hamna på framsidan av ett magazine hos Oriflame!



Rösta på SANNA SUOMELA (kan vara att du får bläddra mellan finalisterna) och säg när du röstat så jag kan länka din blogg i min som tack! Här är länken: http://oriflameworldtour.com/index.php?ln=SE&sub=3&page=1 Tack på förhand :*

2012-05-06 @ 09:28:23
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Hanna & Vanessa ♥

Önskar en fin söndagskväll!^^

2012-05-13 @ 17:39:58
URL: http://ourmemoriiees.blogg.se/
Postat av: ŦЯłÐΛ & LEΛ

Hejsan!

Vilken intressant blogg du driver, jättefin header som verkligen passar till din blogg och intressanta inlägg!



Så jag tycker att det skulle vara underbart roligt om du kunde gå in på vår blogg och ställa en fråga i vår frågestund! :)



/ Kramar från oss

2012-06-04 @ 16:04:22
URL: http://foreverphotos.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: