Tankar

Igår satt jag i sista stund och anmälde Amy till specialen. Det är som det brukar när jag ska anmäla;) Nu kommer bara nästa bekymmer, vem ska trimma henne så att hon är fin till utställningen? Jag känner ingen häromkring som kan klippa pommar.. Jag får väl göra mitt bästa själv och hoppas att hon blir snygg:) Det värsta är ju egentligen att i och med att det är Pomspecial så kommer det att vara massor av uppfödare som är grymt duktiga på att klippa. Då vill ju inte jag komma där och ha förstört Amys päls.. Fast å andra sidan, domaren kan ju knappast döma hunden efter hur den är klippt om det nu är en bra hund i övrigt.

Har nyss suttit och kollat bussar åt Andréa:) Så det ser ljust ut att hon faktiskt kommer hit i helgen:) Underbart tycker vi!

Vid 16:20 ska jag infinna mig på Viskadalens djurklinik med bägge mina minimonster. Amy ska som sagt vaccineras och Magnum ska de kolla tänderna på. Just nu pågår i hela Sverige en kampanj stödd av Kennelklubben och Pedigree som heter sund i mun månad - maj 2012. Kampanjen erbjuder gratis tandkontroller hos vissa veterinärer landet runt för att kolla upp hundars tandstatus och och hjälpa ägare att förbättra den. Kolla här för mer info:
http://sund-i-mun-manad.pedigree.se/

Hamnade hos mormor och morfar igår när jag var ute och cyklade. Alltid trevligt att träffa dom och vara där:) Det blir tyvärr alldeles för sällan.. Men mormor brukar surfa in och kika på min blogg för att hålla lite koll på mig;) Så hon följer minsta steg jag tar även om vi inte träffas så ofta.

                Tagna igår med min mobil



Kommentarer
Postat av: Andréa

Vet inte om mina kommentarer som jag svarar på syns för dig, så skriver dem här också, men here it comes iaf;



Alla är söta på sitt egna lilla sätt! ;)

haha åhja det är väl bara jag som typ.. inbillar mig att jag har sjukt dålig balans, och så övertänker jag det hela, och vinglar omkring där med cykeln och korgen där fram ;P blev iallafall så när jag lånade min farmors cykel en gång, och hon har en stor jäkla cykelkorg där fram, haha

Postat av: Andréa

Javisst var det! :( Och ja, jag har varit med om just den upplevelsen ett antal gånger alltså, att man kommer på saker i sista stund, ;) Men det positiva är ju att man ens kommer på det i första taget, överhuvudtaget! ;P

Ja men att åka runt 14 blir jättebra, :) kom på nu att jag måste ladda mitt spårvagnskort, har bara 4 kr kvar och det kommer man ju inte långt med, haha -.-'

Och när jag ska åka hem får jag checka upp sedan, för vet ännu inte riktigt, men nu vet jag tiderna iallafall :D

Och tack så hemskt mycket för att du kollade upp busstiderna osv för mig! ;D Nu kan jag planera vilket känns riktigt gött, ;)

2012-05-04 @ 07:42:47
URL: http://www.niloo.devote.se
Postat av: Andréa

Ja, det var riktigt synd det :( Hade varit så himla kul att få hänga med, :) Men som du säger, det kommer fler gånger! Och tur är ju det! ;) Då vill jag lätt hänga med, och kanske blir det då att man även ställer ut Nilo, vilket jag hoppas på att jag kommer att göra. :D



Åhja det förstår jag verkligen! är riktigt avis ;) jag vet nog en hel del grejer som kan va värt att se,det finns ju bl.a. en speciell arkitekt som heter Gaudi, och han har gjort en hel del häftiga grejer där i Barcelona som är såååå värt att se, som t.ex Parc Guell, en jättefin park. :D och så måste ni ju helt klart se Picasso Museet, finns säkerligen en helt bunt med Picasso sevärdheter i Barcelona. ;)

Finns jättevacker arkitektur i Barcelona, och massor av museer, mycket konst och kulltur med andra ord! :) även zoo, och annat finns, allt möjligt dvs. ;D

Finns ju även ett museum som ligger en bit ifrån Barcelona, det är ritat av den världskände konstnären Salvador Dali, är säkert riktigt häftigt att se alltså :D älskar hans verk!

Men vi kan ta och snacke mer om det sedan , du får typ skriva upp en lista över vad det är du vill ta och se när du väl är där. ;)



Shit vad mycket jag skrev nu, ;P haha

2012-05-04 @ 07:43:33
URL: http://www.niloo.devote.se
Postat av: Sara Solvik

Sv, ja precis och hon sa ju orange :) Han blir ju ljusare och ljusare hela tiden ! :) hihi

2012-05-04 @ 11:51:18
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: