Gör om, gör rätt

Det var grymt längesen som jag skrev något här nu. Jag är inte riktigt nöjd med den här bloggen så inom en snar framtid så kommer jag nog kika över mina blogginlägg och rensa lite. Tanken är ju trots allt att bloggen ska handla om mitt liv med mina pommar och jag har nog glidit av det spåret lite. Kanske fixar jag ännu en blogg som är mer personlig. Vi får se.
 
I övrigt händer det väl inte allt för mycket. Livet rullar på och ett fåtal utställningar har vi hunnit med. På några utställningar har jag bara varit åskådare och på några har jag fått hjälpa min uppfödare att visa hennes hundar. Magnum har ställts ut 2 gånger i sommar/höst (Sofiero+Växjö) och Amy ställdes på pomspecialen i våras (Västerås) och det är väl de enda utställningar jag deltagit på med egna hundar.
 
Ledsen för att kvalitén på bilderna inte är den bästa. De första bilderna är från Sofiero och de andra 2 är från Växjö. Kommer att skriva in resultat i kategorin utställninsresultat och även lite tankar om själva utställningen.
 
 
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar: